דלג לתוכן העיקרי

7 מקומות אירוח עם שיק בפריז, צרפת


זמן קריאה: 3 דקות
2 בפברואר 2023
סוג הנסיעה
חופשה בעיר
חופשת יוקרה

כשמבקרים באחת מהערים עם הכי הרבה סטייל בעולם, צריך שגם מקום האירוח יהיה מלא בסטייל. ריכזנו עבורכם שבעה מקומות אירוח אופנתיים במיוחד בפריז, כולל סוויטות מפוארות עם עיצוב בהשראת רומן מהמאה ה-19, ומלון בוטיק ששוכן במבנה פריזאי קלאסי בלב העיר.

COQ Hotel Paris

את COQ Hotel Paris תמצאו ברובע ה-13 המגוון-תרבותית. שם המלון הוא למעשה ראשי תיבות של המילים Community of Quality, או 'קהילה של איכות'. האווירה הביתית חשובה פה מאוד, מה שמתבטא בחללים המשותפים האטרקטיביים (כולל סולריום וחממה), בסלון נעים עם אח ובחדר אופנתי בסגנון מינימליסטי לארוחת בוקר. המקום מעוצב בצבעים טבעיים ורכים, ויש בו פריטי ריהוט מרשימים מאמצע המאה הקודמת שהם תצוגת תכלית של הסגנון הפריזאי המאופק. כמו כן, מגישים כאן ארוחת בוקר צרפתית נהדרת שכוללת לחמים וקרואסונים טריים, מיצי פירות וריבות.

Hôtel Montecristo

עיצוב הפנים המרשים של Hôtel Montecristo נוצר בהשראת הרומן 'הרוזן ממונטה כריסטו', שנכתב בידי הכותב הצרפתי המהולל אלכסנדר דיומא. אתם תחזרו חזרה בזמן אל המאה ה-19, כשתיכנסו אל הסוויטות שמקושטות בשטיחי קיר, ברהיטים מעץ ראטן (סוג של דקל טרופי) ובריפוד מבד קטיפה איכותי. לפני שתירדמו, תוכלו לבהות בציורי הקיר המפורטים במיוחד שנמצאים מעל המיטה, או לקרוא לאור מנורת קרמיקה צבעונית עם אהיל. מומלץ לבקר בבר של המלון, Bar 1802, שמחזיק במבחר בקבוקי הרום הגדול בפריז. הבריכה המקורה מעוטרת בצמחים טרופיים, בנרות ובאריחים מרוקאיים, ובסמוך אליה יש גם סאונה.

Hôtel Henriette

המלון המקסים Hôtel Henriette נמצא ברחוב שקט שגובל ברובע הלטיני של פריז. ברגע שתיכנסו פנימה תחושו באווירת האירוח החמה של המקום, שמעוצב עם צבעים מרגיעים, בדים פרחוניים וטפטים עם הדפסים. פריטים קטנים וחביבים, כמו אגרטלים עם פרחים טריים, גם תורמים לאווירה. בחדרים המוארים, הצבעוניים ומלאי האופי יש מראות וינטג' ורצפות פרקט, והם גובלים בגינה קטנה וירוקה. אחרי שהתעוררתם ושתיתם קפה בספל פורצלן עדין, בקרו באטרקציות הפופולריות של האזור כמו מדרחוב השוק ברחוב מופטאר (Rue Mouffetard) וגני לוקסמבורג.

Chouchou Hotel

השם של Chouchou Hotel המקסים הוא כינוי חיבה בצרפתית. במקום בולטת סכמת צבעים של כחול ולבן (שאופיינית לעיצוב הצרפתי), ויש בו חזית מרשימה עם סככות בהדפס פסים ובר שבנוי משיש ומעץ. המלון הוא יעד אטרקטיבי למקומיים ולתיירים כאחד, בין היתר בזכות אירועי מוזיקה חיה שנערכים בו באופן קבוע. יש גם מסעדה בסגנון של אולם אוכל, שמציעה תפריט צרפתי משובח עם יין ומנות כמו אויסטרים וסוסיסו (saucisson, נקניק משומר שמוכן לרוב מבשר חזיר). במעלה המדרגות תוכלו למצוא מחוות לתרבות הצרפתית – מסוויטות שנקראות 'לה וי און רוז' (La Vie en Rose) על שם הלהיט המפורסם של הזמרת אדית פיאף, ועד לתמונות ממוסגרות של האייקון הצרפתי סרז' גינסבורג.

Hotel Touraine Opera

בלב הרובע התשיעי המרכזי, במבנה אבן שאופייני לעיצוב הפריזאי, נמצא מלון הבוטיק המקסים Hotel Touraine Opera. בסוויטות יש אור בשפע, תקרה עם קורות עץ, מסגרות אלגנטיות על הקירות וכיסויי מיטה עם הדפסים שונים. תוכלו להשקיף מהמרפסת על העוברים והשבים בשדרה הפריזאית הטיפוסית, ולקפוץ מעבר לפינה לשופינג מנחם בחנות הכלבו היוקרתית גאלרי לפאייט (Galeries Lafayette). אפשר גם פשוט להישאר להירגע במלון וליהנות מהסאונה, מחדר הכושר ומהטרקלין האלגנטי.

Edgar Suites Louvre - Jour

מקום האירוח Edgar Suites Louvre – Jour נמצא במיקום מושלם למי שרוצים לגלות את פריז ברגל – במרחק 10 דקות הליכה גם ממרכז פומפידו (Centre Pompidou) וגם ממוזיאון הלובר. הוא נמצא בסמוך לכנסייה הגותית סנט אסטאש (St. Eustache), ומעבר לפינה נמצא מרכז הקניות המפורסם פורום דה האל (Forum des Halles). כשתרצו פסק זמן מאתרים תיירותיים, שוטטו לכם בנעימים לאורך גני טווילרי (Jardin des Tuileries) או גדות נהר הסן שנמצאים לא רחוק. מומלץ לעצור ולשתות קפה בחלב (café au lait) באיים המשגעים של נהר הסן, איל דה לה סיטה (Île de la Cité) ואיל סן לואי (Île Saint-Louis), לפני שתחזרו לדירה המרווחת והאופנתית שלכם. במקום האירוח Edgar Suites תוכלו לשהות יותר מ-30 ימים וליהנות מתעריף חודשי מוזל – אפשרות נוחה אם בא לכם להישאר קצת יותר בפריז.

La Planque Hotel

המלון האופנתי La Planque Hotel, שמעוצב בסגנון רטרו-שיק, נמצא בין האזורים הטרנדיים בלוויל (Belleville) ותעלת סן מרטן. חזית המבנה צבועה בצבעי ירוק זית ואדום-יין, מראה שמזכיר מסעדת ברסארי, בעוד שבפנים תמצאו מדפי ספרים עם שלל פריטים עתיקים מיוחדים ורהיטים שנרכשו בשווקי פשפשים עירוניים. בואו להתרווח ולהירגע בסוויטות עם קירות בגווני אדמה חמים כמו חרדל, אפור וורוד, ולהביט מבעד לחלון על הגגות המרשימים של העיר. תוכלו גם ליהנות מכוס יין במרפסת שבגן, שמקושטת בעציצי שרכים וברצפת אריחים צבעונית בסגנון מרוקאי.